Miasto Sulejówek

Nawigacja

Treść strony

Co musisz wiedzieć o koronawirusie

  • KV_plakat_A3_DRUK-1
  • autor: Ministerstwo Zdrowia

Instrukcja postępowania w trakcie odbywania kwarantanny

Instrukcja postępowania w trakcie odbywania kwarantanny

  1. Podczas kwarantanny pozostań w domu przez 14 dni.
  2. Nie przyjmuj gości.
  3. Obserwuj organizm i sprawdzaj temperaturę ciała.
  4. W przypadku wystąpienia objawów: gorączki, kaszlu, duszności, osłabienia natychmiast zadzwoń do Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mińsku Mazowieckim pod nr alarmowy: 509 407 101 lub 25 758 22 32 wew. 104.
  5. Jeśli w twoim domu/mieszkaniu mieszka kilka osób i jest możliwość to korzystaj z oddzielnej łazienki.
  6. Poproś o zakupy i dostarczenie w taki sposób, aby nie było bezpośredniego kontaktu (np. poproś o pozostawienie zapakowanych zakupów przed drzwiami).
  7. Często myj ręce i przestrzegaj zasad higieny.
  8. Nie używaj wspólnego ręcznika, jedzenia (np. wspólnej kanapki, szklanki, sztućców) i nie przechowuj szczoteczki do zębów ze szczoteczkami domowników.
  9. Używaj chusteczek jednorazowego użytku.
  10. Dezynfekuj środkiem na bazie alkoholu powierzchnie dotykowe, klamki, uchwyty, kontakty, umywalkę.
  11. Jeśli w ciągu 14 dni nie wystąpią objawy, zakończ samoobserwację.

Informacja dla interesantów

Informacja dla interesantów

Szanowni Państwo!

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o nasze zdrowie - Państwa oraz pracowników urzędu, proszę o rozważenie możliwości ograniczenia osobistego załatwiania spraw i procedowanie ich w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej z wykorzystaniem platformy e-PUAP.

NA TERENIE URZĘDU MIASTA SULEJÓWEK ZOSTAJĄ WPROWADZONE OGRANICZENIA.

Dla interesantów udostępnione zostaje jedynie Biuro Obsługi Mieszkańców bez możliwości przemieszczania się samodzielnie na pozostałe piętra budynku.

Kontakt z referatami i ze stanowiskami URZĘDU STANU CYWILNEGO, PODATKÓW, EWIDENCJI LUDNOŚCI i DOWODÓW OSOBISTYCH jest możliwy tylko poprzez kontakt telefoniczny i okienko Biura Obsługi Mieszkańców.

Bezpłatne konto e-PUAP można założyć poprzez bankowość elektroniczną. Zapytania do Urzędu Miasta prosimy kierować e-mailem na adres urzad@umsulejowek.pl  lub zgłaszać telefonicznie. Wszelkie opłaty na konto Urzędu Miasta można wnosić bezpłatnie w Banku Spółdzielczym  przy ul. Dworcowej 71 r. Żeromskiego i ul. Bema 2H,  jak również elektronicznie poprzez indywidualną bankowość elektroniczną.

Kolejne informacje będą przekazywane na bieżąco - www.sulejowek.pl.

Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek

Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek - budynek przy ul. Dworcowej 55

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Numer telefonu

1

Biuro Burmistrza

+48 76 06 230

2

Biuro Obsługi Klienta

+48 76 06 221

3

Biuro Rady Miasta

+48 76 06 207

4

USC / Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste / Ewidencja Działalności Gospodarczej

+48 76 06 220, +48 76 06 206

5

FAX

+48 76 06 213

6

Finanse pok. 22

+48 76 06 214, +48 76 06 215, +48 76 06 216

7

Kadry / Archiwum Zakładowe

+48 76 06 204

8

Obrona Cywilna

+48 76 06 223

9

Organizacja 

+48 76 06 228

10

Oświata  /  Karta Dużej Rodziny

+48 76 06 209, +48 76 06 217

11

Podatki

+48 76 06 211, +48 76 06 225, +48 76 06 275

12

Promocja

+48 76 06 205

 

Spis telefonów Urzędu Miasta Sulejówek - budynek przy ul. Reymonta 43

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Numer telefonu

1

Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa

+48 76 06 240, +48 76 06 241

2

Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami - geodezja

+48 76 06 245

3

Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Nieruchomościami - zagospodarowanie

+48 76 06 248, +48 76 06 265

4

Planowanie i Realizacja Projektów

+48 76 06 251, +48 76 06 252, +48 76 06 242

5

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarowania Odpadami

+48 76 06 256, +48 76 06 278

 

Za wyrozumiałość serdecznie dziękujemy.

Burmistrz Miasta Sulejówek

Schemat postępowania w razie wystawienia decyzji PPIS o kwarantannie domowej w przypadku podejrzenia koronowirusa SARS CoV-2

  • Schemat
  • Instrukcja

Koronawirus - Komunikat

  • Komunikat

Instrukcja załatwiania spraw urzędowych przez ePuap

Instrukcja załatwiania spraw urzędowych przez ePuap

Środa, 1 kwietnia 2020

  1. Załatwianie spraw urzędowych przez internet z wykorzystaniem elektronicznej skrytki podawczej urzędu wymaga posiadania konta z profilem zaufanym www.pz.gov.pl:

2Q==

W przypadku braku konta należy dokonać rejestracji na stronie pz.gov.pl. Na wskazanej stronie znajduje się instrukcja i pomoc przy procesie rejestracji.

2.    Osoby posiadające konto z profilem zaufanym powinny odszukać wzory wniosków dostępnych na stronie Miasta Sulejówek w katalogu DRUKI DO POBRANIA (strona: https://www.sulejowek.pl/283,druki-do-pobrania):

Z

 

3.     Należy wypełnić pobrane wnioski i zapoznać się z kartą usługi. Jeżeli załatwienie określonego typu sprawy wymaga wniesienia opłaty – należy taką opłatę uiścić przelewem na konto urzędu, zaś potwierdzenie przelewu dołączyć przy załatwianiu sprawy przez ePUAP (opis sposobu załatwiania sprawy w dalszej części instrukcji). Należy również pobrać i wypełnić druk zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wnioski i formularze wypełnia się na komputerze, w edytorze tekstów (nie ma konieczności wypełniania druków odręcznie a następnie skanowania wypełnionych dokumentów). Przy załatwianiu spraw drogą elektroniczną nie ma konieczności składania odręcznego podpisu. Funkcję podpisu elektronicznego pełni profil zaufany.  


4.    Przygotowane/wypełnione w formie elektronicznej dokumenty należy przesłać na elektroniczną skrytkę podawczą urzędu. W tym celu należy zalogować się na stronie www.epuap.gov.pl przy wykorzystaniu profilu zaufanego (pkt. 1). W wyszukiwarce na stronie epuap.gov.pl, po zalogowaniu, należy odszukać formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”

2.JPG

3.png

Dostęp do pisma ogólnego przez Katalog spraw ePUAP (Sprawy ogólne > Ogólne sprawy urzędowe):

5.JPG

6.JPG

 

 

5.    W kolejnym kroku należy wypełnić formularz pisma. Należy wybrać Urząd, do którego składane jest pismo tj. Urząd Miasta Sulejówek:

7.png

Następnie należy wybrać rodzaj pisma, uzupełnić tytuł i treść:

8.JPG

Kolejnym etapem jest dodanie do pisma załączników, tj. pobranych wcześniej i  wypełnionych formularzy i wniosków z katalogu kart usług www.sulejowek.pl.  Na tym etapie należy dołączyć także potwierdzenie uiszczenia opłaty (przelewu), o ile była ona wymagana.

9.JPG


Po wypełnieniu formularza należy kliknąć „Dalej” na dole strony. W kolejnym widoku można zapoznać się z podglądem pisma.

12.JPG

6.    Ostatnim krokiem jest złożenie podpisu elektronicznego (chyba, że dany rodzaj sprawy nie wymaga takiego podpisu) i wysłanie pisma do Urzędu:

 

Wytyczne Ministra Klimatu i Głównego Inspektora Sanitarnego

w sprawie postępowania z odpadami wytwarzanymi w czasie występowania zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 i zachorowań na wywoływaną przez niego chorobę COVID-19 (w czasie trwania pandemii/epidemii)

 

  • 1
  • 2

Projekty edukacyjne ZUS

 Oddział w Siedlcach

Jak co roku serdecznie zapraszamy uczniów i nauczycieli do realizacji projektów edukacyjnych ZUS:

  • „Projekt z ZUS” dla uczniów klasy 7 i 8 szkoły podstawowej,
  • „Lekcje z ZUS” dla uczniów szkół ponadpodstawowych.

 

Bezpłatne materiały

 

Zapewniamy bezpłatne, atrakcyjne materiały dydaktyczne, które zostały przygotowane we współpracy z doświadczonymi metodykami nauczania. Wszystkie materiały potrzebne do realizacji projektów dostępne są w wersji elektronicznej na stronie zus.pl w zakładce „Edukacja” (www.zus.pl/edukacja). Oprócz zaktualizowanych podręczników, prezentacji i filmów, mogących
z powodzeniem służyć do kompleksowej realizacji projektów także w trybie zdalnym, na podstronie zamieszczone zostały też pliki z plakatami, ulotkami oraz nowości – krzyżówki i quizy
o ubezpieczeniach społecznych do wykorzystania przez nauczycieli.

 

Projekty edukacyjne ZUS są przygotowane tak, że ich realizacja jest możliwa bez względu na przyjęty w szkołach tryb nauczania, stanowiąc istotne uzupełnienie procesu dydaktycznego.

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zapewnia każdemu nauczycielowi:

  • komplet materiałów dydaktycznych - zeszyt dla nauczyciela i zeszyty dla uczniów, scenariusze lekcji, filmy, prezentacje, teksty pomocnicze oraz rozwiązania zadań; materiały dostępne
    są w Oddziale ZUS w Siedlcach u koordynatora ds. komunikacji społecznej i edukacji, a także
    na naszej stronie internetowej,
  • bezpłatne szkolenia z prowadzenia lekcji o ubezpieczeniach społecznych:
  • stacjonarne w Mazowieckim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    w Siedlcach (ul. M.Asłanowicza 2)30 września 2020 r. o godz. 14.30 –dot. „Projektu
    z ZUS”, 1 października 2020 r. o godz. 14.30 –dot. „Lekcje z ZUS”, zapisy: siedlce.mscdn.pl.
  • lub on-line z koordynatorem ds. komunikacji społecznej i edukacji,
  • indywidualną opiekę merytoryczną pracownika ZUS.

 

„Projekt z ZUS” można przeprowadzić w każdym momencie, przez cały rok szkolny, podczas jednej godziny lekcyjnej.

W ramach projektu organizujemy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Uczestnicy mają za zadanie przygotowanie filmu, plakatu lub komiksu, który wyjaśnia, dlaczego ubezpieczenia społeczne są ważne.

 

W trakcie czterech„Lekcji z ZUS” młodzież ze szkół średnich dowie się m.in. jak działa polski system ubezpieczeń społecznych, jakie świadczenia można otrzymać opłacając składki na ubezpieczenia społeczne, od czego zależy wysokość emerytury oraz jak prowadzić własną firmę.

 

Olimpiada „Warto wiedzieć więcej o ubezpieczeniach społecznych”

 

Zgłoszenia do „Lekcje z ZUS” przyjmujemy do 20 listopada. Zwieńczeniemprojektu jest Olimpiada „Warto wiedzieć więcej o ubezpieczeniach społecznych”. W roku szkolnym 2019/2020 wzięło w niej udział ponad 35 tysięcy uczniów z całej Polski. Laureaci olimpiady otrzymują atrakcyjne nagrody,
a przede wszystkim indeksy i punkty w rekrutacji na uczelnie, z którymi ZUS zawarł porozumienia
o współpracy (www.zus.pl/uczelnie/wspolpraca-zus-z-uczelniami).

Zwolnienie z części pisemnej egzaminu zawodowego

Tematyka „Lekcji z ZUS” jest zgodna z podstawą programową kształcenia ogólnego i kształcenia
w zawodach. „Lekcje z ZUS” i Olimpiada „Warto wiedzieć więcej o ubezpieczeniach społecznych”
są objęte patronatem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Ministra Edukacji Narodowej. Olimpiada zyskała status olimpiady tematycznej (zawodowej). Od roku szkolnego 2021/2022 laureaci i finaliści Olimpiady będą zwolnieni z części pisemnej egzaminu zawodowego na technika ekonomistę i technika rachunkowości w zakresie kwalifikacji EKA.05 „Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
i gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych”. Z wpisu do wykazu olimpiad tematycznych skorzystają także szkoły olimpijczyków. Sukcesy uczniów w olimpiadach, które zwalniają z części pisemnej egzaminu zawodowego składają się na aż 25% punktacji w prestiżowym rankingu szkół ponadpodstawowych „Perspektywy”.

 

Szczegółowych informacji o projektach edukacyjnych ZUS oraz indywidualnych konsultacji udziela koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji w Oddziale ZUS w Siedlcach, P. Agnieszka Drzewowska, tel. 25 640 16 63, e-mail: agnieszka.drzewowska@zus.pl.

 

Zmiana obsługi mieszkańców Powiatu Mińskiego wydziału geodezji i komunikacji

  • geodezja
  • komunikacja

Food trucki przyjeżdżają do Sulejówka!

II Festiwal Smaków Food Trucków w Sulejówku już w ten weekend! Spotykamy się już 10 i 11 października na terenie przy Stadionie Miejskim.

Najbliższy weekend zapowiada się wyjątkowo smacznie. Do Sulejówka przyjadą food trucki serwujące różnorodną kuchnię. Pojawią się dania wytrawne i na słodko, pikantne i łagodne, mięsne i wegetariańskie – każdy znajdzie coś dla siebie!

Oprócz różnorodnych dań, goście festiwalu będą mogli odpocząć w strefie chill outu i zagrać w grę terenową. Najmłodsi będą mogli poszaleć na bajkowych dmuchańcach. Kino 7D zabierze małych i dużych w podróż po krainie czekolady, szaloną przejażdżkę roller coasterem, a najodważniejszych do domu strachów!

Całość odbędzie się w formie food courtu. Organizatorzy zadbają o bezpieczeństwo gości. Na wydarzeniu zastosowany będzie szereg działań mających na celu zapewnienie bezpiecznego uczestnictwa.

Poniżej prezentujemy pełną listę food trucków, które już w ten weekend pojawią się w Sulejówku:

Pan Baozi – chińskie bułeczki baozi

Cactus – kuchnia meksykańska

Mimus Street Food – kuchnia bałkańska i włoska

Beef’N’Roll – burgery

Fragola – świeże owoce w czekoladzie

Belgijki – frytki duże, grube i chrupiące

Wehikuł Smaku – fish&chips

Kultowe Zapiekanki – klasyka polskiego street foodu

Wyciskamy – orzeźwiajaca lemoniada z cytrusów

Jack Burger – burgery

Arizona Pastrami - pastrami

Burger Shop – burgery

Węgierska Fabryczka – langosze

Churros Amigos – hiszpańskie pączki churros

Food Cab – zapiekane buły

Zebra Burger – burgery

Donuts Mini Pączki – pączki z dziurką

Los Santos Bar – kuchnia międzynarodowa

El Camino – kuchnia tex-mex

 

 

Głodni? Spotykamy się już w najbliższy weekend na terenie przy Stadionie Miejskim. W sobotę jemy od 12:00 do 21:00, a w niedzielę od 12:00 do 20:00.

 

Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę wydarzenia:

facebook.com/events/344267713280117.

 

Partnerzy:

Miasto Sulejówek

Browar Amber

 

Partner medialny:

Wirtualny Sulejówek

 

INFORMACJA O BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE INTERESANTÓW W URZĘDZIE MIASTA SULEJÓWEK

 

INFORMACJA O BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE INTERESANTÓW

W URZĘDZIE MIASTA SULEJÓWEK

Szanowni Państwo,

od dnia 25 maja 2020 roku zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa interesantów w Urzędzie.

Mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną oraz w trosce                                     o bezpieczeństwo   i zdrowie interesantów oraz pracowników Urzędu, prosimy     o rozważenie możliwości załatwienia swojej sprawy za pomocą:

1) platformy ePUAP -    /ums/SkrytkaESP      lub         /ums/skrytka

2) poczty elektronicznej – urzad@umsulejowek.pl,

3) tradycyjnej za pośrednictwem poczty – Urząd Miasta, ul. Dworcowa 55,                    05-070 Sulejówek

4) telefonicznie -  22 76-06-201

Przy wejściu głównym do Urzędu przy ul. Dworcowej 55 została umieszczona skrzynka podawcza i bez wchodzenia do budynku można pozostawić pismo, wniosek, itp. Formularze wniosków, deklaracji itd. oraz informacje o sposobie załatwiania spraw można pobrać ze strony internetowej Miasta Sulejówek www.sulejowek.pl.

 

Bezpośrednie przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków                            przez Burmistrza odbywać się będą po wcześniejszym umówieniu spotkania              pod nr tel. 22 76-06-230.

 

W trakcie wizyty w Urzędzie prosimy pamiętać o przestrzeganiu wszystkich zalecanych środków bezpieczeństwa, a przede wszystkim o :H2shJwbW5xYAAAAASUVORK5CYII=

Powiat Miński - Niedpłatna Pomoc Prawna

  • plakat2020

Wyrazy głębokiego żalu i współczucia Łukaszowi Boguckiemu Radnemu Powiatu Mińskiego z powodu śmierci TATY składają Burmistrz, Rada Miasta i pracownicy Urzędu Miasta Sulejówek

  • 1

Wyrazy głębokiego współczucia z powodu śmierci Mamy Panu Andrzejowi Lipce

  • SP

PRZERWA W DOSTAWIE WODY - 15.10.2020

  • Przechwytywanie

Szanowni Państwo Dyrektorzy, Nauczyciele, Pedagodzy, Wychowawcy i Pracownicy Oświaty

  • Życzenia

Powiat Miński - Niedpłatna Pomoc Prawna

  • Ogłoszenia

Wypełnij Ankietę Online -> Wypełnij

Ogłoszenie w sprawie konsultacji społecznych dotyczących modernizacji linii kolejowych nr 2 na odcinku Warszawa Wschodnia – Mińsk Mazowiecki - Siedlce

  • Przechwytywanie

Informacja - Rady Miasta Sulejówek

INFORMUJĘ, ŻE W ZWIĄZKU Z SYTUACJĄ EPIDEMIOLOGICZNĄ zaplanowana na dzień 29.10.2020

SESJA RADY MIASTA SULEJÓWEK

odbędzie sie w terminie późniejszym.

 

Przewodniczący

Rady Miasta Sulejówek

/ - /

Daniel Dąbrowski

Nekrolog ŚP Janusza Dowjata

  • 1

Stypendia sportowe

"Stypendia sportowe - Uwaga młodzież z Sulejówka osiągająca wysokie sukcesy w krajowym lub międzynarodowym współzawodnictwie sportowym.

 

Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Sulejówek NR XXVI/227/2016 w sprawie określenia szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania stypendiów, nagród i wyróżnień za osiągnięte wyniki sportowe w międzynarodowym lub krajowym współzawodnictwie sportowym,  Burmistrz Miasta przyznaje stypendia i nagrody dla wyróżniających się sportowców z Sulejówka.

 

Wnioski prosimy składać w biurze podawczym Urzędu Miasta do 23.11.2020r."

Planowane wyłączenia prądu - 03-06.11.2020

IMXQtb3WoXBZDBwAAAD2wnqGzTNmm1M3asmziTRHVrwsDAAAAUIacFjoAAAAAGASGDgAAAEA5GDoAAAAA5WDoAAAAAJSDoQMAAABQDoYOAAAAQDkYOgAAAADlYOgAAAAAlIOhAwAAAFAOhg4AAABAORg6AAAAAOVg6AAAAACUg6EDAAAAUA6GDgAAAEA5GDoAAAAA5WDoAAAAAJSDoQMAAABQzv8HbyU0v9tKu+4AAAAASUVORK5CYII=

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki
W celu uzyskania informacji oraz zgłaszania awarii w zasilaniu energetycznym w Sulejówku należy dzwonić:  
Tel: 22 340 41 00

wybrać 5 – rejon Mińsk Mazowiecki
wybrać 2 – obszar Otwock
wybrać 9 – zgłaszanie awarii
Informacje o wyłączeniach

Godziny otwarcia Okienka Metropolitalnego oraz Punktu doładowań biletów metropolitalnych

Godziny otwarcia Punktu doładowań biletów metropolitalnych:
Poniedziałek: 8:30  - 16:00
Środa: 10:30 - 18:00
Piątek: 8:30 - 16:00


Godziny otwarcia Okienka Metropolitalnego:
Poniedziałek: 16:00 - 19:00
Wtorek:  9:00 - 17:00
Czwartek:  9:00 - 17:00

 

Tężnia Solna w Parku Krajobrazowym w Rudce

  • Mrozy
  • Mrozy2

Planowane wyłączenia prądu - 12.11.2020

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa informuje o planowanych wyłączeniach prądu SULEJÓWEK, 12 listopada 2020 r. w godz. 09.00 – 12.30

K2vSjf7sv7rqa2TOPjecstCQIMAKok9NcrAMDUzJLjLp1kAQB8XDoBA8D1MkuOu3SSBQAAALg2EGAAAAAAM4MAAwAAAJgZBBgAAADAzCDAAAAAAGYGAQYAAAAwMwgwAAAAgJlBgAEAAADMDAIMAAAAYGYQYAAAAAAzgwADAAAAmBkEGAAAAMDMIMAAAAAAZgYBBgAAADAzCDAAAACAmUGAAQAAAMwMAgwAAABgZhBgAAAAADODAAMAAACYmf8HjO8GQBEFrVwAAAAASUVORK5CYII=

 

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki
W celu uzyskania informacji oraz zgłaszania awarii w zasilaniu energetycznym w Sulejówku należy dzwonić:  
Tel: 22 340 41 00

wybrać 5 – rejon Mińsk Mazowiecki
wybrać 2 – obszar Otwock
wybrać 9 – zgłaszanie awarii
Informacje o wyłączeniach

Pomoc posiadaczowi chryzantem w pełnej fazie dojrzałości - "Chryzantemy COVID-19"

Szanowni Państwo,

Zwracamy się z prośbą o rozpowszechnienie informacji o naborze wniosku o przyznanie pomocy posiadaczowi chryzantem w pełnej fazie dojrzałości przeznaczonych do sprzedaży będącemu mikroprzedsiębiorstwem, małym albo średnim przedsiębiorstwem, któremu zagraża utrata płynności finansowej w związku z ograniczeniami na rynku spowodowanymi epidemią COVID-1.

 

Do dnia 06.11.2020 r. posiadacze chryzantem w pełnej fazie dojrzałości przeznaczonych do sprzedaży, którym zagraża utrata płynności finansowej w związku z ograniczeniami na rynku spowodowanymi epidemią COVID-19, mogą składać wnioski o przyznanie pomocy finansowej.

Pomoc będzie udzielana posiadaczowi co najmniej:

1.50 sztuk chryzantem doniczkowych w fazie pełnej dojrzałości przeznaczonych do sprzedaży według stanu na dzień złożenia wniosku lub

2.200 sztuk chryzantem ciętych w fazie pełnej dojrzałości przeznaczonych do sprzedaży według stanu na dzień złożenia wniosku.

 

Informujemy również o możliwości odbioru chryzantem przez organizacje pozarządowe, jednostki samorządu terytorialnego lub inne instytucje publiczne. Mogą one zgłosić do dnia 12.11.2020 r. do kierownika biura powiatowego Agencji właściwego ze względu na miejsce preferowanego odbioru chryzantem, na formularzu udostępnionym przez Agencję zamiar odbioru chryzantem, wskazując w nim liczbę chryzantem, z wyszczególnieniem liczby chryzantem doniczkowych i ciętych.

 

Stawka pomocy wynosi w przypadku:

  • chryzantemy doniczkowej – 20 zł za sztukę;
  • chryzantemy ciętej – 3 zł za sztukę.

Pomoc zostanie wypłacona pomoc w terminie do dnia 31.12.2020 r.

 

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami tej pomocy pod poniższym linkiem oraz z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. w załączeniu.

https://www.arimr.gov.pl/aktualnosci/artykuly/pomoc-dla-posiadacza-chryzantem-w-pelnej-fazie-dojrzalosci-przeznaczonych-do-sprzedazy-ktorzy.html

 

 

Dziękuję

 

Aneta Kalinowska

 

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Biuro Powiatowe w Mińsku Mazowieckim

  1. Konstytucji 3-go Maja 12, 05-300 Mińsk Mazowiecki

tel. 25 759 60 78 , IP 14178

www.arimr.gov.pl

 

Projekt „Kompetencje dla Branży Turystycznej i sektora żywności wysokiej jakości” – zadania Anty-Covid

Szanowni Państwo,

 miło jest nam poinformować, iż MDDP spółka akcyjna Akademia Biznesu sp. k., realizuje projekt pn. „Kompetencje dla Branży Turystycznej i sektora żywności wysokiej jakości” – zadania Anty-Covid. Jest on współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach II osi priorytetowej „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Działanie 2.21 „Poprawa zarządzania, rozwój kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych przedsiębiorstw”.

Projekt jest skierowany do mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z sektora ŻYWNOŚCI WYSOKIEJ JAKOŚCI (PKD. C. 10) z siedzibą na terenie całej Polski.

Proces rekrutacji trwa do 31.12.2020 r. Wsparcie będzie realizowane do 31 marca 2021 r.

Celem projektu jest podniesienie do końca marca 2021 r., zgodnie z potrzebami przedsiębiorców, kompetencji w zakresie Rekomendacji Nadzwyczajnych Sektorowej Rady ds. kompetencji sektor żywności wysokiej jakości, mających na celu zapobieganie negatywnym skutkom pandemii w następujących obszarach tematycznych:

1) Dobre Praktyki Higieniczne GHP i HACCP w warunkach pandemii;

2) Organizacja sprzedaży i promocji w warunkach pandemii;

3) Zaopatrzenie surowcowe zakładu produkcyjnego w warunkach pandemii;

4) Magazynowanie i transport żywności i w warunkach pandemii;

5) Zarządzanie kryzysowe w przypadku wystąpienia zakażenia w zakładzie.

 

Rekomendowanymi formami wsparcia są SZKOLENIA.

Zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą o przekazanie informacji na temat naszego projektu do zrzeszonych w Państwa organizacji przedsiębiorstw – potencjalnych odbiorców oferowanego w ramach naszego projektu wsparcia.

Jeżeli mają państwo swój pomysł na skuteczny rodzaj promocji, potrzebują Państwo dodatkowych materiałów promocyjnych/informacyjnych, prosimy o kontakt w tej sprawie. Bardzo zależy nam, aby informacja o naszym projekcie dotarła do jak największej rzeszy przedsiębiorców.

 

WASZE ZAANGAŻOWANIE BĘDZIE BARDZO POMOCNE PRZY ŁAGODZENIU SKUTKÓW PANDEMII COVID 19. DOŁÓŻMY WSPÓLNIE CEGIEŁKI DO BUDOWANIA DOBROBYTU PRZEDSIĘBIORSTW, ICH PRACOWNIKÓW, A PRZEZ TO NAS WSZYSTKICH.

 

Szczegółowe informacje na temat Projektu znajdują się na stronie internetowej: http://kompetencjedlaturystyki.pl/ (zakładka SEKTOR ŻYWNOŚCI).

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Projektu:

MDDP spółka akcyjna Akademia Biznesu Sp. k.

Al. Jana Pawła II 25

00-854 Warszawa

Tel. 789 446 760, 22 208 23 73

e-mail: zywnosc@akademiamddp.pl

 

Z poważaniem,

Zespół Projektu

Agnieszka Sołtysik

MDDP spółka akcyjna
Akademia Biznesu sp. k.

Budynek Atrium Tower

  1. Jana Pawła II 25 | 00-854 Warszawa
    tel. 789 446 760;

zywnosc@akademiamddp.pl | www.kompetencjedlaturystyki.pl/sektor-zywnosci/

 

Administratorem Danych Osobowych, które mogą być przekazywane podczas korespondencji e-mail jest MDDP Akademia Biznesu sp. z o.o.,

MDDP spółka akcyjna Akademia Biznesu spółka komandytowa, Akademia MDDP Sp. z o.o.  sp.k. oraz Akademia MDDP sp. z o.o. sp. k z siedzibą w Warszawie, adres: 00-854 Warszawa,

Aleja Jana Pawła II 25, tel.: 22 208 28 26, e-mail: biuro@akademiamddp.pl.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych przez Administratora dostępne są na stronie internetowej w zakładce DANE OSOBOWE.

Niniejsza korespondencja oraz wszystkie załączone do niej pliki mają charakter poufny i są przeznaczone wyłącznie dla adresata. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, informujemy, iż ujawnianie, dystrybuowanie lub inne wykorzystywanie tej korespondencji lub jej załączników jest niedozwolone. Jeżeli nasza korespondencja została Państwu doręczona omyłkowo, prosimy o niezwłoczny kontakt tel. +48 22 208 28 26 lub e-mail: biuro@akademiamddp.pl oraz zniszczenie kopii znajdujących się w Państwa posiadaniu.

***

This message as well as all files attached hereto are strictly confidential and intended solely for the addressee. If you are not one of the named recipients, you are hereby formally notified that any unauthorized disclosure, distribution or other use of this message or any of its attachments is prohibited. If you have received this message by mistake please inform us immediately

by calling +48 22 208 28 26 or emailing biuro@akademiamddp.pl and delete this message from your files.

MDDP Akademia Biznesu sp. z o.o., al. Jana Pawła II 25, 00-854 Warszawa, NIP 5213589864, REGON 142749140, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 00003745

Komunikat MZWIK

  • e-faktura

Obchody Narodowego Święta Niepodległości 11.11.2020 r.

Szanowni Państwo,

w związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną oraz wprowadzonymi ograniczeniami wynikającymi z ustanowienia strefy czerwonej na terenie całego kraju z przykrością informujemy, że tegoroczne obchody Narodowego Święta Niepodległości w Sulejówku będą miały zupełnie inny charakter, niż w latach ubiegłych. W tym dniu nie odbędą się ani MotoParada Niepodległości, ani wspólne śpiewanie Hymnu Państwowego przy Kopcu Współtwórców Niepodległej, nie będzie również uroczystości wieczornych na terenie Skweru Niepodległości, Apelu Pamięci, wspólnego składania wiązanek i przemarszu paradnego oraz uroczystego koncertu okolicznościowego.

Władze samorządowe oraz przedstawiciele sulejóweckich instytucji i organizacji złożą w tym dniu indywidualnie wiązanki pod Kopcem Współtwórców Niepodległej oraz przy Pomniku Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego. Msza święta w intencji Ojczyzny odbędzie się w kościele pw. Najświętszej Maryi Panny Matki Kościoła w Sulejówku o godz. 18.00. Informujemy, że w związku z obowiązującymi przepisami w kościele może znajdować się do 65 osób. Przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa.

Zachęcamy mieszkańców do włączenia się w akcję „Niepodległa do hymnu” w małych grupach (w gronie domowników bądź najbliższych osób, z którymi na co dzień pozostajemy w kontakcie). Narodowe Święto Niepodległości można uczcić także bez wychodzenia z domu. W południe 11 listopada Mazurek Dąbrowskiego wybrzmi na antenach najważniejszych polskich stacji radiowych i telewizyjnych, dzięki czemu możliwe będzie przyłączenie się do akcji „Niepodległa do hymnu” i zaśpiewanie w domu, na balkonie lub na podwórku

  • 5pomyslow 11listopada s

WSPIERAJ SENIORA W CZASIE EPIDEMII !

WSPIERAJ SENIORA W CZASIE EPIDEMII !

             Miasto Sulejówek  przystąpiło do ogólnopolskiego programu  na rok 2020  pn. „Wspieraj seniora”, ogłoszonego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.

            Organizacją i realizacją programu przy wsparciu wolontariuszy zajmuje się Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulejówku     

 

 

GŁÓWNY CEL PROGRAMU: zapewnienie usługi wsparcia dla seniorów w wieku 70 lat i więcej, którzy w obowiązującym stanie epidemii zdecydują się na pozostanie w domu.

W szczególnych, uzasadnionych przypadkach, pomoc udzielona może być również seniorom poniżej 70 roku życia.

Usługa wsparcia polega głównie na dostarczeniu zakupów, obejmujących artykuły podstawowej potrzeby w tym: artykuły spożywcze, środki higieny osobistej.

WAŻNE: Zrobienie zakupów i dostarczenie zakupów jest bezpłatne. Koszt zakupów pokrywa senior.

JAK ZGŁOSIĆ SIĘ PO POMOC?

  1. Uruchomiona została ogólnopolska infolinia 22 505 11 11. Osoba przyjmująca zgłoszenie przekazuje prośbę o pomoc do właściwego ośrodka pomocy społecznej. Następnie pracownik ośrodka kontaktuje się telefonicznie z seniorem, weryfikuje zgłoszenie i ustala zakres niezbędnego wsparcia.
  2. Możesz również bezpośrednio skontaktować się z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sulejówku : tel. 22.7835949 lub na nr 600 352 206 od od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Ośrodka. Za koordynację programu w MOPS w Sulejówku odpowiedzialni są pracownicy: Karina Gibowicz i Jolanta Sokulska.

Program trwa do 31 grudnia 2020 r.

 

ZASADY BEZPIECZEŃTWA  REALIZACJI  USŁUG WSPARCIA  W RAMACH PROGRAMU “WSPIERAJ SENIORA”.

 

  1. Senior dzwoniąc na infolinię 22 505 11 11 zobowiązany jest dla swojego bezpieczeństwa do zapisania daty i godziny wykonania telefonu.

      Nie należy tych informacji przekazywać nikomu obcemu;

  1. Pracownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejówku (MOPS) skontaktuje się z Seniorem telefonicznie. W celu weryfikacji pracownik Ośrodka poda datę i godzinę kiedy Senior dzwonił na infolinię. Jeżeli dane będą niezgodne zalecamy przerwanie rozmowy i rozłączenie się;
  2. Pracownik Ośrodka poda także podczas rozmowy imię i nazwisko osoby, która przyjdzie do Seniora oraz datę;
  3. Podczas rozmowy telefonicznej należy zapisać numer telefonu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejówku – tel. 22 7835949 wewn. 20  lub tel kom. 600352206 oraz dane osoby,  która przyjdzie do Seniora;
  4. Wyznaczona przez MOPS osoba do pomocy, w celu weryfikacji podaje Seniorowi swoje imię i nazwisko (może okazać się dowodem osobistym).
  5. W przypadku pomocy w formie zrobienia zakupów Senior przekazuje pieniądze przed dokonaniem zakupów – zasady i sposób rozliczenia jest ustalany indywidualnie podczas pierwszego kontaktu pracownika Ośrodka z Seniorem;
  6. Osoba dokonująca zakupów obowiązana jest zachować paragon służący do rozliczenia się z poniesionych kosztów.
  7. Należy pamiętać o zachowaniu zasad bezpieczeństwa: noszeniu maseczki, zachowaniu dystansu oraz w miarę możliwości używania rękawiczek jednorazowych;
  8. Należy uważać na ewentualnych oszustów podszywających się pod pracowników Ośrodka, dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości należy dzwonić do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejówku – tel. tel. 22 7835949 wewn 20  lub tel kom. 600352206

 

                                                           Przygotowała: Teresa Kośnik Dyrektor MOPS w Sulejówku

 

INWENTARYZACJA INDYWIDUALNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE MIASTA SULEJÓWEK

INWENTARYZACJA INDYWIDUALNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE MIASTA SULEJÓWEK

 

Szanowni Mieszkańcy, informujemy, że na terenie Miasta Sulejówek przeprowadzona jest inwentaryzacja źródeł ciepła.

W terenie pracują ankieterzy, którzy są przedstawicielami firmy NDE Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie i posiadają imienne upoważnienie Burmistrza Miasta Sulejówek do przeprowadzenia inwentaryzacji. 

Aby usprawnić przeprowadzenia prac, wprowadziliśmy możliwość wypełnienia ankiety poprzez aktywny formularz, który znajduje się poniższym linkiem.

 

ANKIETA – INWENTARYZACJA ŹRÓDEŁ CIEPŁA

 

Ankieta dotycząca rodzaju źródeł ciepła i sposobu ogrzewania budynku będzie źródłem wiedzy na temat niskiej emisji na terenie Miasta Sulejówek. Wypełnienie przez Państwa ankiety informacyjnej, która nie stanowi żadnej formy zobowiązania, pozwoli zebrać niezbędne dane do prowadzenia bazy inwentaryzacji oraz jeszcze lepiej zaplanować działania mające na celu likwidację niskiej emisji, a w rezultacie wpłynąć na poprawę jakości życia mieszkańców.

Więcej informacji dotyczących inwentaryzacji udziela Referat Ochrony Środowiska i Gospodarowania Odpadami Urzędu Miasta Sulejówek tel. (22) 76 06 255 e-mail: srodowisko@umsulejowek.pl

 

Fundacja "Na Obcej Ziemi" organizuje zbiórkę słodyczy dla polskich szkół i przedszkola na Wileńszczyźnie!

Jak co roku od wielu lat Fundacja "Na Obcej Ziemi" organizuje zbiórkę słodyczy dla polskich szkół i przedszkola na Wileńszczyźnie! Zbieramy dosłownie wszystko co słodkie. Ze względu na stan epidemii koronawirusa stacjonarne zbieranie jest problematyczne, ale Zarząd Fundacji wystąpił z prośbą o umożliwienie takiego zbierania do kilku firm na terenie Sulejówka (jeśli ktoś może pomóc w tej sprawie prosimy o kontakt pod numer 571 314 162). 

 

Na chwilę obecną dary można przywozić do siedziby Fundacji w Długiej Szlacheckiej (ul. Popiełuszki 68) albo skontaktować się w sprawie odbioru przez pracowników Fundacji pod wspomniany numer 571 314 162 lub mailowo pod adres fundacja.noz@gmail.com

 

Ponieważ dla niektórych zbiórka rzeczowa może być problematyczna Fundacja uruchomiła internetową zrzutkę "Słodycze dla dzieci z Wileńszczyzny", którą można wesprzeć pod adresem: www.zrzutka.pl/88cura

 

Osoby, które wolą przelewy tradycyjne mogą dokonywać wpłat na konto Fundacji nr 66 1090 1753 0000 0001 4027 4388 podając w tytule "Słodycze dla dzieci z Wileńszczyzny"

 

Słodycze zebrane dzięki Państwa pomocy trafią m.in. do uczniów Gimnazjum im. św. Stanisława Kostki w Podbrzeziu - gminie partnerskiej miasta Sulejówek.

 

Jako Fundacja mamy świadomość,że zadanie jest trudne w dzisiejszych czasach. Ale uśmiech na twarzy dziecka jest bezcenny, a świadomość rodaków na Kresach, że o nich pamiętamy jest warta każdego wysiłku.

 

 

Fundacja wspierania nauczania języka polskiego za granicą 

"Na Obcej Ziemi"

  1. Popiełuszki 68, Długa Szlachecka, 05-071 Sulejówek

NIP 822-20-93-762    REGON  015480592

mobile: +48 571 314 162 mail: fundacja.noz@gmail.com

Nr konta: PL 66 1090 1753 0000 0001 4027 4388

  • paczka_plakatpng

Sulejówek po sąsiedzku

Historia miasta współtworzy tożsamość jego wspólnoty. Portal „Sulejówek po sąsiedzku” to wielowymiarowy obraz historii społecznej tego miasta. To także niepowtarzalny zapis bardzo osobistych emocji oraz opowieści o tym, co było i co wciąż pozostaje ważne dla mieszkańców i mieszkanek tej podwarszawskiej miejscowości. To w końcu zaproszenie do nawiązywania relacji, budowania więzi i bliskości pomiędzy tymi, którzy tu niegdyś mieszkali, a tymi, którzy dopiero odkrywają to miejsce. Pomiędzy tym, co już się wydarzyło, a tym, co kształtuje tę wspólnotę dzisiaj.

W dniu 15 listopada, w dniu 70. urodzin Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sulejówku, uruchomiliśmy dla Was portal „Sulejówek po sąsiedzku”.

Serwis ten to kolejny krok w działalności Archiwum Społecznego Sulejówka – partnerskiego przedsięwzięcia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sulejówku, Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz Towarzystwa Przyjaciół Sulejówka, które rozpoczęło się w 2016 roku.

Celem Archiwum jest gromadzenie materiałów dotyczących lokalnej historii: ludzi, instytucji i miejsc, ocalenie osobistych historii mieszkańców, zapisanie wspomnień, opisanie pamiątek. Każda historia, każde zdjęcie, każde najdrobniejsze wspomnienie jest dla nas ważne.

Mamy nadzieję, że portal „Sulejówek po sąsiedzku” okaże się przestrzenią nie tylko do odkrywania naszego miasta, ale także do kolejnych spotkań, interakcji i działań dla młodszych i starszych użytkowników, które poszerzą kolekcję Archiwum o nowe historie i materiały, a mapę Sulejówka wzbogacą o kolejne miejsca powiązane z niezwykłymi opowieściami.

Portal „Sulejówek po sąsiedzku” jest realizowany przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Sulejówku, Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku i Centrum Cyfrowe dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

  • Sulejówek po sąsiedzku

Umów wizytę w urzędzie skarbowym – nowa usługa KAS rusza w całym kraju

Umów wizytę w urzędzie skarbowym – nowa usługa KAS rusza w całym kraju

  • Od 16 listopada 2020 r. usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym" i nowy model obsługi podatników jest już dostępny w całym kraju.
  • Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu.
  • Zwiększy to bezpieczeństwo podatników i komfort przy załatwianiu spraw.

„Nowa usługa, dzięki której nasz klient zarezerwuje spotkanie w urzędzie skarbowym, zaczyna działać w całym kraju. Dzięki usłudze i nowemu modelowi obsługi w urzędach skarbowych zapewnimy naszym klientom nie tylko większy komfort załatwiania spraw, ale też podniesiemy bezpieczeństwo wszystkich: podatników i naszych pracowników – mówi szef Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska.

„Oczywiście przypominam, że wiele spraw można załatwiać online, zwłaszcza że możliwości w tym zakresie są naprawdę szerokie. Jeśli jednak jest konieczna wizyta w urzędzie, umawiajmy się na nią z wyprzedzeniem, korzystając z nowej usługi lub telefonicznie" – dodaje szef KAS. 

Nowy model obsługi uruchomiliśmy pilotażowo latem tego roku w województwach podlaskim i wielkopolskim. Usługa została dobrze przyjęta przez podatników i już w październiku została wprowadzona w 5 kolejnych regionach, a od dzisiaj - 16 listopada - jest dostępna w całym kraju.

 

Jak się umówić na wizytę

W województwie mazowieckim już od dzisiaj podatnicy mają dostęp do formularza online, za pomocą którego mogą umówić wizytę na terminy od 17 listopada włącznie.

 

Umówić wizytę w Urzędzie Skarbowym w Mińsku Mazowieckim można:

 

  • Planowanie wizyty Urząd Skarbowy

Informacja o nowym punkcie bezpłatnych wymazów COVID -19 w Józefowie - NFZ

Od dnia 24.11.2020 r. w Józefowie, na ul. Nadwiślańskiej 245 (na tyłach stacji Orlen) będzie funkcjonował nowy punkt wymazów COVID-19. Uzyskaliśmy zgodę NFZ na wykonywanie bezpłatnych testów PCR w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia.

Adres:

     ul. Piłsudskiego 160, Józefów (obok KFC i MCDonald's).

 

Od 21.12.2020r uległy zmianie godziny pracy punktu Drive - Thru w Józefowie (przy KFC).

Poniżej aktualna rozpiska:

poniedziałek: 10-15

wtorek: 10-15

środa: 12-16

czwartek: 10-15

piątek: 10-15

sobota: 10-12

niedziela: 10-12

święta: 10-12

 

Nie ma rejonizacji testów - niezależnie skąd jest zlecenie testy można wykonać w dowolnym punkcie. Możliwość przyjazdu na test samochodem, rowerem lub przyjścia na piechotę.

Kontakt: 519627993

 

Z góry dziękuję,

 

Z poważaniem,

Krzysztof Paprocki

Członek Zarządu

519123963

 

Bellesa-Med Sp. z o.o.

  1. Napoleona 20

05-230 Kobyłka

Dzień Wolny 24.12.2020

  • Wolne

Informacja - Okienko Metropolitalne

Fundacja NEUCA dla Zdrowia

rozpoczęła serię bezpłatnych i bezpiecznych badań profilaktycznych poświęconych diagnozie chorób serca.

Tym razem pojawi się także w Sulejówku gdzie będzie stacjonował 7 grudnia

Będziemy wdzięczni za udostępnienie tej informacji mieszkańcom.

 

*zapisy na badania tylko w siedzibie partnera akcji pod wskazanym adresem w komunikacie. (ul.Orzeszkowej 2 )

 

Ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną obowiązują podwyższone standardy bezpieczeństwa:

 

  • W kardiobusie będą odbywać się tylko umówione wizyty.
  • Przed wejściem do busa każdy pacjent będzie miał zmierzoną temperaturę.
  • Obowiązuję także dezynfekcja rąk oraz zakrycie ust i nosa (obowiązek posiadania własnej maseczki).

 

 

Z uwagi na wspólne dobro zapraszamy pacjentów, którzy nie mają podejrzeń zakażenia koronawirusem.

Wszelkie szczegóły na temat terminów badań, lokalizacji i zapisów znajdują się na stronie Fundacji NEUCA dla Zdrowia (fundacjaneuca.pl).

 

 

Nina Żwirko | InnerLook Public Relations

e-mail: n.zwirko@innerlook.pl | Tel.: +48 500 432 650

ul. Wilcza 46 | 00-679 Warszawa | NIP: 701-046-81-39

Informacja - Targowisko Miejskie w Sulejówku

Program „WzMOCnij swoje otoczenie”

Będą zmiany na terenie Skweru „Inka”  dzięki grantowi od Polskich Sieci Elektroenergetycznych

 Już niedługo zmieni się otoczenie Skweru „Inka” w Sulejówku. Środki finansowe na rozbudowę skweru zostały pozyskane w ramach programu dobrosąsiedzkiego „WzMOCnij swoje otoczenie”, realizowanego przez Polskie Sieci Elektroenergetyczne. Dzięki nim przy ulicy Fryderyka Chopina i Żelaznej, powstanie ścieżka edukacyjna z budkami dla owadów i ptaków. To bardzo potrzebna inicjatywa, która pozwoli na przekazywanie młodzieży i dzieciom wiedzy na temat świata przyrody. Projekt będzie także służył wszystkim mieszkańców Sulejówka, którzy cenią sobie spokój i spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu.

Program „WzMOCnij swoje otoczenie” to inicjatywa Polskich Sieci Elektroenergetycznych – krajowego operatora systemu przesyłowego. Jej celem jest wyłonienie najlepszych projektów związanych z rozwojem lokalnej infrastruktury, aktywizacją życia społecznego i kulturalnego, zwiększeniem bezpieczeństwa mieszkańców w warunkach pandemii koronawirusa oraz pomoc w dostosowaniu sposobu działania i narzędzi pracy do obowiązujących obostrzeń sanitarnych i finansowe wsparcie w ich wdrożeniu. Program jest skierowany do gmin, na terenie których jest zlokalizowana lub budowana infrastruktura przesyłowa.

Na terenie gminy Sulejówek PSE realizują projekt inwestycyjny budowy linii 400 kV Kozienice - Miłosna. Ma ona strategiczne znaczenie dla Krajowego Systemu Elektroenergetycznego ze względu na konieczność zapewnienia zasilania północno-wschodniej i centralnej Polski oraz wyprowadzenia mocy z Elektrowni Kozienice.

Więcej informacji o działalności organizatora programu dostępnych jest na stronie https://raport.pse.pl/ i www.wzmocnijotoczenie.pl

  • autor: Ref. Planowania i Realizacji Projektów

Życzenia 2020

Życzymy Państwu, by radość z narodzin Jezusa Chrystusa dodała nam wszystkim siły i otuchy by z ufnością patrzeć w przyszłość. Niech w Państwa domach zagości  zdrowie, miłość, uśmiech i dostatek, a błogosławieństwo Boże towarzyszy w każdym dniu nadchodzącego 2021 Roku.

  • Życzenia

Kampania informacyjna Mazowieckiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii „Zaszczep pupila to tylko chwila”

  • Insp. Wet.
  • autor: Ref. Ochrony Środowiska i Gospodarowania Odpadami

Planowane wyłączenia prądu

Planowane wyłączenia prądu

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa informuje o planowanych wyłączeniach prądu SULEJÓWEK, 30 grudnia 2020 r. w godz. 09.00 – 13.00

 

 

PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki
W celu uzyskania informacji oraz zgłaszania awarii w zasilaniu energetycznym w Sulejówku należy dzwonić:  
Tel: 22 340 41 00

wybrać 5 – rejon Mińsk Mazowiecki
wybrać 2 – obszar Otwock
wybrać 9 – zgłaszanie awarii
Informacje o wyłączeniach

Banery

Stopka

 

Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek

 

tel.  +48 22 76-06-201
fax. +48 22 76-06-213

urzad@umsulejowek.pl
ePUAP: /ums/SkrytkaESP

Lokalizacja Sulejówka na mapie

[obiekt mapy] Lokalizacja Sulejówka na mapie