Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
UDOSTĘPNIANIE DANYCH JEDNOSTKOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW ORAZ Z REJESTRU PESEL
Miejsce składania dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych, ul. Dworcowa 55, pok. nr 4 - parter, tel. 22 76-06-206
Wymagane dokumenty:
- wypełniony wniosek
- dokumenty potwierdzające interes prawny lub faktyczny w uzyskaniu danych (np. wezwanie sądowe, wezwanie komornicze, dokumenty potwierdzające zobowiązanie osoby, której dane mają być udostępnione wobec wnioskującego o udostępnienie danych (np. kopie umów, wezwań do zapłaty, faktur, wyroków sądowych itp.)
- dowód wniesienia opłaty za udostępnienie danych,
- pełnomocnictwo (w przypadku gdy wnioskodawca działa za pośrednictwem pełnomocnika) wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Dodatkowe informacje:
Osobom i podmiotom, które nie wykażą interesu prawnego, a jedynie uwiarygodnią istnienie interesu faktycznego, dane mogą być udostępnione wyłącznie za zgodą osób, których te dane dotyczą.
Opłaty:
Opłata za udostępnienie jednostkowych danych (dotyczy jednej osoby) wynosi - 31 zł
Opłata skarbowa 17 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (jeśli osobę wnoszącą podanie reprezentuje pełnomocnik)
Bank Spółdzielczy w Halinowie
52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
Czas załatwienia sprawy:
Niezwłocznie, nie dłużej niż miesiąc.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2011r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego.
Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych po wykazaniu interesu faktycznego (Dz.U.2018.2523)
- autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
Formularze do pobrania:
- Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z resjestru mieszkańców i rejestru PESEL.pdf (PDF) 224.86kB(dodano: 2020-07-27 13:19)
- autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
Metryka:
Opracował: Agnieszka Fatyga
Sprawdził: Teresa Siporska – Kierownik
Zatwierdził: Arkadiusz Śliwa – Burmistrz Miasta
- autor: Ref. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
EWIDENCJA LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE
PROSIMY O DWUSTRONNE DRUKOWANIE WNIOSKÓW !!!
- DOWODY OSOBISTE – WYDANIE / WYMIANA
- UDOSTĘPNIANIE DANYCH ZE ZBIORÓW MELDUNKOWYCH
- WYMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
- WYMELDOWANIE Z POBYTU CZASOWEGO TRWAJĄCEGO PONAD 3 MIESIĄCE
- WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO
- ZAMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
- ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY
- ZAMELDOWANIE NA POBYT CZASOWY CUDZOZIEMCÓW
- ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY