Nawigacja
Menu
Menu
MIESZKANIEC
Treść strony
PRZENIESIENIE DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta, ul. Dworcowa 55 (pok. nr 1 - parter)
Miejsce załatwienia sprawy i odbioru dokumentów:
Referat Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), tel. 22 76-06-248, pokój nr 107
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
- Oświadczenie wstępującego w miejsce dotychczasowego inwestora o przyjęciu wszystkich warunków zawartych w decyzji o warunkach zabudowy.
- Oświadczenie dotychczasowego inwestora, na rzecz którego została wydana decyzja o wyrażeniu zgody na jej przeniesienie.
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy (zwolnienie z opłaty w przypadku budownictwa mieszkaniowego) w wysokości 56 zł.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeśli wnioskodawca działa przez pełnomocnika, wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.
Opłaty:
Opłata skarbowa za przeniesienie decyzji (zwolnienie z opłaty w przypadku decyzji dotyczącej budownictwa mieszkaniowego) - 56 zł
Opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł
Opłatę należy uiścić na poniżesz konto:
Bank Spółdzielczy w Halinowie
52 8019 0000 2005 8006 1339 0001
Czas załatwienia sprawy:
Do miesiąca.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Miasta Sulejówek do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- autor: Ref. Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
- autor: Ref. Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami