OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE NR SO.210.5.2024
Burmistrz Miasta Sulejówek
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
ds. przygotowania i realizacji projektów
w Referacie Planowania i Realizacji Projektów
w Urzędzie Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55 05-070 Sulejówek
1. Wymagania kwalifikacyjne:
1) niezbędne, w szczególności:
· obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy;
· pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
· nieposzlakowana opinia;
· wykształcenie wyższe
· staż pracy: co najmniej 3 lata przy realizacji inwestycji;
· znajomość ustaw o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, Prawo budowlane, o finansach publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
2) wymagania dodatkowe:
· znajomość programu Word, Excel;
· umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i umiejętność współpracy;
· umiejętności: planowania i organizowania pracy, przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, analizy i syntezy danych.
· dyspozycyjność
· prawo jazdy kat.B.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności :
· załatwianie spraw lokalizacyjnych i terenowo-prawnych związanych z lokalizacją planowanych inwestycji;
· przygotowanie wniosków o wydanie warunków technicznych niezbędnych dla realizacji inwestycji,
· przygotowywanie SIWZ dla przetargów na wykonanie dokumentacji budowlanej, realizację robót budowlano-montażowych oraz nadzory inwestorskie,
· przygotowywanie zleceń, projektów umów i aneksów na opracowanie dokumentacji projektowej, wykonania robót budowlano-montażowych i dostawy materiałów, maszyn i urządzeń oraz umów na nadzory inwestorskie,
· dokonywanie uzgodnień i uzyskiwanie opinii niezbędnych do przygotowania i realizacji inwestycji,
· załatwianie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia budowy lub wykonania robót budowlanych,
· uczestnictwo w komisjach przetargowych na realizację inwestycji oraz w komisjach odbiorów częściowych i końcowych inwestycji,
· nadzór nad realizacją zawartych umów na wykonanie dokumentacji budowlanej, wykonanie robót budowlano-montażowych,
· weryfikacja dokumentacji poszczególnych etapów inwestycji pod kątem zgodności z zawartą umową oraz dokumentacją techniczną;
· przeprowadzanie procedur przejęcia w eksploatację odebranych inwestycji oraz udział w komisji przekazującej inwestycję do eksploatacji,
· wykonywanie kosztorysów robót budowlanych, sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty budowlane oraz faktur za zrealizowane usługi, dostawy i roboty pod względem merytorycznym,
· prowadzenie rozliczeń finansowych umów zawartych w toku realizacji inwestycji, przygotowywanie dokumentów księgowych dla powstałych w wyniku inwestycji środków trwałych,
· przygotowywanie sprawozdawczości inwestycyjnej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami,
· egzekwowanie i nadzór nad usuwaniem usterek w ramach umów gwarancyjnych,
· prowadzenie inwestycji w szczególności inwestycji kubaturowych;
· przygotowywanie merytorycznej części wniosków o dofinansowywanie zadań w szczególności z zakresu inwestycji kubaturowych;
· sporządzanie dokumentów koniecznych do rozliczania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
· przygotowywanie dokumentów do wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie krajowe i zagraniczne;
· prowadzenie inwestycji dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych w oparciu o wniosek o dofinansowanie, umowę o dofinansowanie oraz dokumenty programowe;
· prowadzenie ewidencji inwestycji komunalnych,
3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
· wymiar etatu: pełny etat;
· miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Reymonta 43, Sulejówek
· pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
· miejsce pracy w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (schody, brak windy, podjazdu), pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób niepełnosprawnych;
· praca przy komputerze;
· praca wymagająca samodzielności i odporności na stres;
· częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami Urzędu i wykonawcami.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sulejówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 r. wyniósł/ nie wyniósł* co najmniej 6 %.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny podpisany przez kandydata;
2) podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl)
3) podpisane oświadczenia kandydata (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl) o:
a) posiadanym obywatelstwie,
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowanej opinii.
4) podpisane oświadczenie kandydata (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru,
5) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;**
6) kopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;**
7) kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach);
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; **
6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
a) złożyć w siedzibie Urzędu Miasta ul. Dworcowa 55 (Biurze Obsługi Klienta, pok. nr 1),
w godzinach pracy urzędu tj. pon. 9.00-18.00,
wt. – czw. 8.00-16.00,
pt. 8.00-15.00.
b) przesłać pocztą na adres:
Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miasta lub przesłane pocztą muszą być ponumerowane w kolejności i znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. przygotowania i realizacji projektów – SO.210.5.2024”;
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 21 maja 2024 r. do godziny 12.00
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu;
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http//bip.sulejowek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Sulejówek przy ul. Dworcowej 55.
* niewłaściwe skreślić
** kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem
wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
7. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
1) Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w procedurze naboru jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Burmistrz Miasta Sulejówek.
2) może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem ochrony danych osobowych w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek
b) przez e-mail: iod@umsulejowek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 22¹ Kodeksu pracy i ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych, np. e-mail, numer telefonu, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.
5) Pani/Pana dane zgromadzone w procesie naboru będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procedurze naboru. Kandydaci mogą osobiście odbierać swoje dokumenty, za pokwitowaniem w Urzędzie Miasta przy ul. Dworcowej 55 na I piętrze pok. nr 14. Urząd nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie powyższego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
6) Ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) usunięcia danych osobowych;
e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w procedurze naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
Sulejówek, dnia 11 maja 2024 r.
Burmistrz Miasta Sulejówek
Arkadiusz Śliwa