Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Sulejówek

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Rządowe Centrum Legislacji
  • Dziennik Ustaw
  • Monitor Polski
  • Elektroniczny Dziennik Urzędowy

Kalendarium

« poprzedni miesiącmaj 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.sulejowek.pl

Treść strony

Ważne informacje

  • Ogłoszenie o II sesji Rady Miasta Sulejówek

    2024-05-16

    Sulejówek, 9 maja 2024 r. 

    OGŁOSZENIE

    Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) na wniosek Burmistrza Miasta Sulejówek zwołuję II sesję Rady Miasta Sulejówek w dniu  16 maja r. o godz. 18.00 w  w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Świętochowskiego 15/17 w Sulejówku.

    PORZĄDEK OBRAD

    1.    Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

    2.    Przedstawienie porządku obrad.

    3.    Projekt uchwały w sprawie delegowania przedstawicieli rady do pracy w Zespole do spraw budżetu obywatelskiego, (druk nr 5).

    4.    Zamknięcie obrad  II sesji.

      

    Przewodniczący

    Rady Miasta Sulejówek

      

    Daniel Dąbrowski

  • SO.210.6.2024 - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    2024-05-11

    OGŁOSZENIE O NABORZE

    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE NR SO.210.6.2024

     

    Burmistrz Miasta Sulejówek

    ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    ds. sporządzania planów strategicznych i finansowania inwestycji

    w Referacie Planowania i Realizacji Projektów

    w Urzędzie Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55 05-070 Sulejówek

    1.    Wymagania kwalifikacyjne:

    1)   niezbędne, w szczególności:

    ·         obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy;

    ·         pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

    ·         niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

    ·         nieposzlakowana opinia;

    ·         wykształcenie wyższe

    ·         staż pracy: co najmniej 1 rok;

    ·         znajomość ustaw o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych,  Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

    2)   wymagania dodatkowe:

    ·         staż pracy na podobnym stanowisku;

    ·         znajomość programu Word, Excel;

    ·         umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i umiejętność współpracy;

    ·         umiejętności: planowania i organizowania pracy, przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, analizy i syntezy danych.

    ·         dyspozycyjność

     

    2.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności :

    ·         przygotowywanie planów i programów  strategicznych, wdrażanie i sporządzanie  aktualizacji tych dokumentów, oraz przygotowanie sprawozdań i raportów z nich wynikających;

    ·         rozliczanie projektów i umów;

    ·         przygotowywanie zestawień finansowych projektów, montaży finansowania inwestycji

    ·         przygotowywanie sprawozdań, raportów i innych informacji nt. realizacji projektów

    ·         prowadzenie wykazów projektów realizowanych w mieście

    ·         przygotowywanie wykazu środków trwałych realizowanych inwestycji

    ·         sporządzanie  analiz finansowych,  harmonogramów rzeczowo finansowych, harmonogramów płatność i wniosków o płatność;

    ·         udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji, dofinansowań oraz prowadzenie promocji i rozpowszechnianie informacji o projektach, zgodnie z wytycznymi projektów,

    ·         raportowanie w okresie trwałości projektów, w tym raportowanie o stanie realizacji projektów, wniosków aplikacyjnych itp.

    ·         sporządzanie wniosków do budżetu i WPF,

    ·         prowadzenie rozliczeń zadań inwestycyjnych

    ·         udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi dofinansowania,

    ·         udostępnianie dokumentów dla celów kontroli upoważnionym pracownikom instytucji uprawnionych do kontroli realizacji projektu.,

     

    3.    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    ·         wymiar etatu: pełny etat;

    ·         miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Reymonta 43, Sulejówek

    ·         pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,

    ·         miejsce pracy w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (schody, brak windy, podjazdu), pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób niepełnosprawnych;

    ·         praca przy komputerze;

    ·         praca wymagająca samodzielności i odporności na stres;

     

    4.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sulejówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 r.  wyniósł/ nie wyniósł* co najmniej 6 %.     

    5.    Wymagane dokumenty:

    1)      list motywacyjny podpisany przez kandydata;

    2)      podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl)

    3)      podpisane oświadczenia kandydata (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl) o:

    a) posiadanym obywatelstwie,

    b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    d) nieposzlakowanej opinii.

    4)      podpisane oświadczenie kandydata (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru,

    5)      kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;**

    6)      kopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;**

    7)      kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach);

    8)      kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; ** 

    6.    Termin, miejsce i forma składania dokumentów

    1)      Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

    a)    złożyć w siedzibie Urzędu Miasta ul. Dworcowa 55 (Biurze Obsługi Klienta, pok. nr 1),

    w godzinach pracy urzędu tj.             pon.                 9.00-18.00,

    wt. – czw.       8.00-16.00,

    pt.                   8.00-15.00.     

    b)   przesłać pocztą na adres:

         Urząd Miasta Sulejówek

         ul. Dworcowa 55

    05-070 Sulejówek

    2)      Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miasta lub przesłane pocztą muszą być ponumerowane w kolejności i znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. sporządzania planów strategicznych i finansowania inwestycji – SO.210.6.2024”;

    3)      Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 maja 2024 r. do godziny 12.00

    4)      O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu;

    5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http//bip.sulejowek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Sulejówek przy ul. Dworcowej 55.

     

    *     niewłaściwe skreślić

    ** kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem 

         wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.

     

    7.    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

    1)      Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w procedurze naboru jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Burmistrz Miasta Sulejówek.

    2)      może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem ochrony danych osobowych w następujący sposób:

    a)       listownie na adres: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek

    b)       przez e-mail: iod@umsulejowek.pl

    3)      Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 22¹ Kodeksu pracy i ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych, np. e-mail, numer telefonu, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    4)      Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.

    5)      Pani/Pana dane zgromadzone w procesie naboru będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procedurze naboru. Kandydaci mogą osobiście odbierać swoje dokumenty, za pokwitowaniem w Urzędzie Miasta przy ul. Dworcowej 55 na I piętrze pok. nr 14. Urząd nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie powyższego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

    6)      Ma Pani/Pan prawo do:

    a)      dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    b)      sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    c)      ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    d)      usunięcia danych osobowych;

    e)      wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

    7)      podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w procedurze naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

     

     

    Sulejówek, dnia  11 maja 2024 r.                                  

     

     

    Burmistrz Miasta Sulejówek

                         Arkadiusz Śliwa

     

  • SO.210.5.2024 - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    2024-05-11

    OGŁOSZENIE O NABORZE

    NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE NR SO.210.5.2024

     

    Burmistrz Miasta Sulejówek

    ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    ds. przygotowania i realizacji projektów

    w Referacie Planowania i Realizacji Projektów

    w Urzędzie Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55 05-070 Sulejówek

    1.    Wymagania kwalifikacyjne:

    1)   niezbędne, w szczególności:

    ·         obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy;

    ·         pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

    ·         niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

    ·         nieposzlakowana opinia;

    ·         wykształcenie wyższe

    ·         staż pracy: co najmniej 3 lata przy realizacji inwestycji;

    ·    znajomość ustaw o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, Prawo budowlane, o finansach publicznych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

    2)   wymagania dodatkowe:

    ·         znajomość programu Word, Excel;

    ·         umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i umiejętność współpracy;

    ·        umiejętności: planowania i organizowania pracy, przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, analizy i syntezy danych.

    ·         dyspozycyjność

    ·         prawo jazdy kat.B.

     

    2.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, w szczególności : 

    ·         załatwianie spraw lokalizacyjnych i terenowo-prawnych związanych z lokalizacją planowanych inwestycji;

    ·         przygotowanie wniosków o wydanie warunków technicznych niezbędnych dla realizacji inwestycji,

    ·    przygotowywanie SIWZ dla przetargów na wykonanie dokumentacji budowlanej, realizację robót budowlano-montażowych oraz nadzory inwestorskie,

    ·   przygotowywanie zleceń, projektów umów i aneksów na opracowanie dokumentacji projektowej, wykonania robót budowlano-montażowych i dostawy materiałów, maszyn i urządzeń oraz umów na nadzory inwestorskie,

    ·         dokonywanie uzgodnień i uzyskiwanie opinii niezbędnych do przygotowania i realizacji inwestycji,

    ·         załatwianie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia budowy lub wykonania robót budowlanych,

    ·         uczestnictwo w komisjach przetargowych na realizację inwestycji oraz w komisjach odbiorów częściowych i końcowych inwestycji,

    ·         nadzór nad realizacją zawartych umów na wykonanie dokumentacji budowlanej, wykonanie robót budowlano-montażowych,

    ·         weryfikacja dokumentacji poszczególnych etapów inwestycji pod kątem zgodności z zawartą umową oraz dokumentacją techniczną;

    ·         przeprowadzanie procedur przejęcia w eksploatację odebranych inwestycji oraz udział w komisji przekazującej inwestycję do eksploatacji,

    ·         wykonywanie kosztorysów robót budowlanych, sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty budowlane oraz faktur za zrealizowane usługi, dostawy i roboty pod względem merytorycznym,

    ·         prowadzenie rozliczeń finansowych umów zawartych w toku realizacji inwestycji, przygotowywanie dokumentów księgowych dla powstałych w wyniku inwestycji środków trwałych,

    ·         przygotowywanie sprawozdawczości inwestycyjnej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami,

    ·         egzekwowanie i nadzór nad usuwaniem usterek w ramach umów gwarancyjnych,

    ·         prowadzenie inwestycji w szczególności inwestycji kubaturowych;

    ·         przygotowywanie merytorycznej części wniosków o dofinansowywanie zadań w szczególności z zakresu inwestycji  kubaturowych;

    ·         sporządzanie dokumentów koniecznych do rozliczania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;

    ·         przygotowywanie dokumentów do wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie krajowe i zagraniczne;

    ·         prowadzenie inwestycji dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych w oparciu o wniosek o dofinansowanie, umowę o dofinansowanie oraz dokumenty programowe;

    ·         prowadzenie ewidencji inwestycji komunalnych,

     

    3.    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    ·         wymiar etatu: pełny etat;

    ·         miejsce wykonywania pracy: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Reymonta 43, Sulejówek

    ·         pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,

    ·         miejsce pracy w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (schody, brak windy, podjazdu), pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób niepełnosprawnych;

    ·         praca przy komputerze;

    ·         praca wymagająca samodzielności i odporności na stres;

    ·         częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientami Urzędu i wykonawcami.

     

    4.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Sulejówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 r.  wyniósł/ nie wyniósł* co najmniej 6 %.        

    5.    Wymagane dokumenty:

    1)      list motywacyjny podpisany przez kandydata;

    2)      podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl)

    3)      podpisane oświadczenia kandydata (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl) o:

    a) posiadanym obywatelstwie,

    b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    c) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    d) nieposzlakowanej opinii.

    4)      podpisane oświadczenie kandydata (wzór dostępny na stronie www.bip.sulejowek.pl) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru,

    5)      kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;**

    6)      kopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;**

    7)      kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach);

    8)      kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem; **

    6.    Termin, miejsce i forma składania dokumentów

    1)      Wymagane dokumenty aplikacyjne można:

    a)    złożyć w siedzibie Urzędu Miasta ul. Dworcowa 55 (Biurze Obsługi Klienta, pok. nr 1),

    w godzinach pracy urzędu tj.             pon.                 9.00-18.00,

    wt. – czw.       8.00-16.00,

    pt.                   8.00-15.00.     

    b)   przesłać pocztą na adres:

         Urząd Miasta Sulejówek

         ul. Dworcowa 55

    05-070 Sulejówek

    2)      Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miasta lub przesłane pocztą muszą być ponumerowane w kolejności i znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. przygotowania i realizacji projektów – SO.210.5.2024”;

    3)      Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie
    do dnia 21 maja 2024 r. do godziny 12.00

    4)      O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w Urzędzie lub dostarczenia przesyłki do Urzędu;

    5)      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP http//bip.sulejowek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Sulejówek przy ul. Dworcowej 55.

     

    *     niewłaściwe skreślić

    ** kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów pod rygorem 

         wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.

     

    7.    Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

    1)      Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w procedurze naboru jest Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Burmistrz Miasta Sulejówek.

    2)      może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem ochrony danych osobowych w następujący sposób:

    a)       listownie na adres: ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek

    b)       przez e-mail: iod@umsulejowek.pl

    3)      Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 22¹ Kodeksu pracy i ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych, np. e-mail, numer telefonu, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    4)      Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.

    5)      Pani/Pana dane zgromadzone w procesie naboru będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procedurze naboru. Kandydaci mogą osobiście odbierać swoje dokumenty, za pokwitowaniem w Urzędzie Miasta przy ul. Dworcowej 55 na I piętrze pok. nr 14. Urząd nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie powyższego terminu nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

    6)      Ma Pani/Pan prawo do:

    a)      dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    b)      sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    c)      ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    d)      usunięcia danych osobowych;

    e)      wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

    7)      podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w procedurze naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

     

     

    Sulejówek, dnia  11 maja 2024 r.                         

    Burmistrz Miasta Sulejówek 

    Arkadiusz Śliwa

     

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1006
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-01-11 13:53:58